сряда, 6 октомври 2010 г.

Честит Рожден Ден!

Днес на 06.10.2010г. един изключително важен за мен човек пораства с още година. Разбира се, че става въпрос за теб, Мартине. Нали си спомняш, когато ме попита кога ще пиша и за теб в блога си, та ето че имам повод. ;]
Пожелавам ти, мой малък сладурчо, да си ми жив и здрав преди всичко. Да си толкова щастлив, че лъчезарната ти усмивка никога ама никога да не слиза от лицето ти. Да  имаш толкова късмет, че всичките ти мечти да се превърнат в реалност. Да продължаваш да бъдеш моето Слънце, да си все така весел и жизнерадостен и да превръщаш с присъствието си и най-мрачните ми дни в празник....и да ме обичаш, защото няма думи, които да изразят любовта ми към теб! Честит рожден ден!

п.с. А в събота ще се надивеем, нали Мъник? :D


Няма коментари:

Публикуване на коментар