петък, 1 октомври 2010 г.

Който търси намира....дали?


Скоро писах за онова натрапчиво усещане за недостатъчност, което витае около мен. Добрата новина е, че започна да се материализира и да добива конкретни форми, лошата - изостря се с всеки изминал ден.
Може и да осъзнавам какво търся, но това ни най-малко не ме доближава до откриването му. Трябва ми вдъхновение (колкото и високопарно да прозвуча), отчаяно се нуждая от нещо, върху което да концентрирам енергията си. Кауза, мащабен проект, инициатива, състезание, конкурс...трябва ми нещо, а не някой! Искам цел, която да ме амбицира, мобилизира и...ами да ми носи онова приятно удовлетворение, което напоследък толкова упорито ми убягва. Истината е, че обичам напрежението, работата, умората и най-вече добрите постижения. Пристрастена съм към усещането да знам, че давам всичко от себе си и то не е напразно. За пръв от месеци знам как отново да се върна при целеустременото ми, свръхактивно "аз" и съм повече от убедена, че това е истинското ми лице. "Нещото" ,  все още се издирва, някакви предложения?

5 коментара:

  1. Аз мисля, че нещото вече го намерихме ;] Остаа да се реализира ^^ Но и аз няма да откажа месеци усилена подготовка на изложба с госпожата по изобразително ;P

    ОтговорИзтриване
  2. Идеи... - от мен да искаш! ;-) ... Ама не ща да "спамя" тук! ^^ Дай e-mail! :-D

    ОтговорИзтриване
  3. Еее, защо?! Ние обичаме спаменето :D Прави блога интересен :D Аз поне обичам коментарите *които почти нямам xD* било то и разни "спамърски" :D

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм твърдо "ЗА" спаменето в блога. :D Baby, точно от твоите коментари никога не бих се оплакала, същото важи и за АннаТео <3 =]

    ОтговорИзтриване
  5. Хаха... да деее, ама излезна ненормално дълго! /Не че не го очаквах!/ :-D :-Ppp Пратих ти e-meil-а и гледай веднага да ми отговориш! 8-)

    ОтговорИзтриване