петък, 8 октомври 2010 г.

В света на летящите прасета xD

Не! Не знам какво не му е наред на глупавия, нелогичен, парадоксален, противоречащ си свят, в който живея. Единственото, което ми е напълно известно, е че нещо...всъщност много неща са извън релсите. Шантавият влак ни е понесъл стремглаво към пропастта, а ние дори не го забелязваме или по-лошо сами си я копаем.
Знам само, че съм много горда, за да покажа тъгата си, прекалено поривистна да се примиря и твърде принципна да забравя и простя. Знам само, че това всъщност са само оправдания и извинения за оковите, които сама си поставям. Крия се зад фалшиви принципи и гордост...както и ти, както и 99% от двукраките същества наречени "хора". Замислете се! Колко от проблемите, разочарованията и терзанията са причинени от собствената ви/ни ограниченост. Колко далеч по-лесни и красиви са нещата, когато просто изречем на глас това, което мислим и направим това, което искаме. Най-глупавото е, че веднага се появява едно "НО" зад, което удобно се скриваме и се оставяме на инертността....
Докато не се появи някои смел и решителен, някой, който може да промени живота ни ако сме готови да приемем тази промяна, някой като моята Gunslinger, моето Епично Барби. <3  Да, тя е смела! Смела с главно "С"!  Защото в любовта, приятелството, мечтите и въобще в живота трябва да сме смели. Изисква се смелост да признаем грешките си и да ги поправим, да разкрием чувствата си и да рискуваме заради някого, знаейки, че може да бъдем отхвърлени.  Трябва ни смелост да бъдем щастливи, когато има толкова доказателства, че "това не е редно", смелост да поемем по един конкретен път, защото се отказваме от друг, а винаги има риск изпуснатият да е бил по-правилният. Тя е смела, тя го прави тук и сега, докато аз и ти, и хилядите глупаци като нас чакаме "подходящ" момент.
Та, тъжно е, когато хора като нея не успяват да имат онова щастие, което желаят и към което се стремят, а те наистина го заслужават. Жертвите, направени от обич, не оценяват само хората, които не ги заслужават и те са големи глупаци....но за съжаление изобилстват в света на летящите прасета xD.
И в тази връзка преди да завърша поста си искам да направя едно кратичко изявление - от този момент обичта, доверието, приятелството и подкрепата ми (а повярвайте аз умея да обичам и подкрепям) ще съпътстват само и единствено хората, които безпрекословно и нееднократно са доказвали, че ги заслужават. Другите могат да се радват на дълбокото ми презрение и безразличие, защото само тях ще получат даром, тълкувайте го както искате xD.




inspiré par Gunslinger <333


 

5 коментара:

  1. Вече втори пост след моя говориш за смелостта. Хаха, май провокирах размисъл у вашата особа! Много се радвам, че бях тъй вдъхновителна! ^^ :-Рр

    ОтговорИзтриване
  2. М'даа определено ме вдъхновяваш, а и точно по това време се случиха разни неща, които идеално пасват на поста, всъщност те ме провокираха да го напиша ...ии пак много се отклоних в разяснеия :D

    ОтговорИзтриване
  3. Разясненията никога не са ми в повече! ;-)

    ОтговорИзтриване