петък, 19 февруари 2010 г.

Семейство Малинови пак се събра :D:D:D

След цяла седмица стоене вкъщи(мда пак бях болна) найй-сетне доживях да изляза и да се порадвам на дългоочакваното хубаво време ^__^  И беше страхотно, нее беше уникално .....да го закръглим на ИЗУМИТЕЛНО. Причината ? Ами прекарах 4 изключително приятни часа в компанията на моята загубена духовна сестра, глава и всичко останало на нашето малко семейство- Анна Малинова и оново русо вечногладно същество-Грета. :D:D
М'да не ги бях виждала от твърде много време, а те са от малкото хора, с които смеха и хубавото прекарване са гарантирани! Та както можеше да се очаква, нашата среща мина под знака на истеричен кикот и необуздана лиготия. Най-сетне имахме късмет  с хубавото време и се получи една дъъълга разходка започнала на Главната и завършила на Братската могила(да живеят всички, които мразят да обикалянето по магазини и висенето в кафета !!!). Естествено не можеше да не почетем някоя книжарница с присъствието си и този път трайни психически увреждания получиха продавачите в книжарницата на mall-a :D. Благодарение на това посещение се сдобих с автобиографията на Ерик Клептън и поредната криминална история на Марио Пузо (просто не можах да се сдържа, май вече съм пристрастена xD).
В общи линии един страхотен ден ^__^..... аа да , успяхме да сътворим поредния "бисер" в обширния ни репертоар и понеже съм добра и щедра, а и днес установих, че цели 5 заблудени калинки посещават блога ми, ще го споделя:
Аз: Стигнах до извода, че ако пуша по 3 кутии марлборо, спя по 18 часа  и пия средно по 3 литра 80-градусова ще водя по-здравословен и смислен живот отколкото да хабя енергия и емоции по някое момче!
Анито: Йоанище, шапка ти свалям....абе за този дълбокомислен извод заслужаваш всичко да сваля ! :D:D:

1 коментар:

  1. "За!":
    1. Разходките вместо кисненето в кафенета и "изръшкването" на магазините!
    2. Побъркването на персонала на книжарниците!
    => Уточнение към 2. - Те за това в родния ми град отдавна ме знаят във всички книжарици... и с повечето от персонала сме си даже доста "близки"! ;-) А колкото до новото местообитание - и тук взеха да ме научават, а по-големите физиономисти - и да ми стават по-"близки"! :-)))

    ОтговорИзтриване