сряда, 24 февруари 2010 г.

The freaky kid :D

О.о какъв ден :D М'да понякога ги има и такива..... Денят ми започна с един от любимите поздрави на Иво: " Ама че изражение, да не си паднала от леглото тази сутрин", много ободряващо ако ти се е наложило да станеш в 6:30.
После последваха 6 изключително отегчителни учебни часа и разбира се лиготия с AnnaTeo ^_^    със същата тази катеричка и учителката ми по музика прекарахме един много приятен "7-ми час" в малката сладкарница до  училище. М'да с учителката по музика....една от най-готините! Въобще не се връзва с представата за "типичната даскалка", не и липсва чувство за хумор за разлика от доста други учители в любимата ни Френска Езикова Гимназия т.е. ФЕГ т.е. Вачковския манастир :D:D:D  Отклоних се от темата... за госпожа Спасова мога само да кажа, че е преди всичко човек, с който можеш да разговаряш свободно и искрено съжалявам, че от другата учебна година няма да имам часове с нея ;///.
Водеща тема за деня....реших да отново да се заема със "спортната си кариера". :Д  М'да и този път, следвайки новия си мироглед, започвам без амбиции за големи постижения. Просто за удоволствие, а тези, които са се занимавали активно със спорт , знаят че си струва. Освен това установих, че цели 21 човешки същества са посещавали блога ми, което означава, че ще наложи да увелича количеството полезна информация и да огранича безразборното спамене и мърнкане. :D:D  И така за всички интересуващи се поствам малко информация за човека, на когото дължа (аз и всички останали)  възможността да се занимават с карате окинава. Един изумителен стил карате. Всъщност основния, не е толкова твърд и агресивен като киокушин-а, но определо го превъзхожда по красота. М'да каратето е един изключително красив спорт, всъщност за мен то е повече изкуство...така де не случайно са наречени бойни изкуства.Ето го и въпросния линк :http://www.okinawakarate.hit.bg/buldaria.htm
М'да поредния дъъъъълъг пост, ако сте стигнали дотук, значи сте много търпеливи. Между другото ако случайно не сте забелязали времето е чудесно. Има слънце ^^ и топло. Идеално за една дъълга разходка на чист въздух. Гребната база ? Един jogging за разпускане от дългата седмица? Засега няма навити, но се надявам до събота някой да се престраши, така де имам страхотни приятели (съвсем искрено, ни най-малък намек за сарказъм), ноо все още не съм намерила някой достатъчно ентусиазиран, който да бяга с мен. Таа ако се появят желаещи да сигнализират.....не хапя. (angel).

П.П. Очаквайте одата н моя чест, написана от Роня. :D:D:D <333

Няма коментари:

Публикуване на коментар