понеделник, 19 септември 2011 г.

6:30

Изкушавам се да бъда първия знак за пробуждането на деня. Да се промъкна тихо в спящите му мисли, изпревайки слънцето и монотонната песен на мързеливия град.
Пръстите ми потръпват нетърпеливо, а по тялото ми се прокрадва онова прекрасно и необяснимо усещане, предвещаващо пълно удовлетворение.
Удовлетворение, породено от удоволствието да знам, че ще  бъда усмивка, спотайваща се в ъглите на устните му, през целия намръщен понеделник.
Посягам нетърпеливо към телефона и ....изключвам звука. В главата ми отново зазвучава онова гласче, което укорително ми нашепва "какви ги вършиш, не се ли научи?!". Да те разочароват е едно, но сама да си го търся е прекалено. Само в моята и още няколко луди глави могат се въртят сбърканите мисли, че едно безпричинно ранно събуждане е способно да крие слънчеви лъчи и разни спотаени усмивки, които никой не вижда, но въпреки това ти доставят удоволствие, просто защото си знаеш, че съществуват.
Часовникът показва едва 6:30, захвърлям телефона някъде в мистериозното мрачно пространство под леглото и се скривам под огромната си възглавница. Мога да поспя поне още час, кога ли ще се науча да правя това, вместо да се тормозя с безсмислените импулси на едно твърде богато въображение. Дали въобще някога ще се науча?

10 коментара:

  1. Честно казано историята не ме грабна, но стилът ти на писане определено е много добър :)

    ОтговорИзтриване
  2. Еххх, великолепни трепети. Сега, когато имам дългогодишна връзка ми липсват точно тези терзание и трепети... Ще се обади ли, кога ли ще се обади, дали да не му изпратя смс... ужас... един прекрасен ужас... Играта на котка и мишка хем ме е държала в напрежение, хем ми е харесвала... Липсват ми онези времена...

    ОтговорИзтриване
  3. Удовлетворение, породено от удоволствието да видиш една усмивка или да предизвикаш такава в любимият човек е несъмнено огромно щастие."Посягам нетърпеливо към телефона" ех..тръпки...

    ОтговорИзтриване
  4. Ееех, тръпки, тръпки,леко позабравени. Не отричам обаче, че тези игрички и на мен ми допадат,просто понякога ми омръзва да бъда все котка :D

    ОтговорИзтриване
  5. Колко добре звучи и хубаво казано "Удовлетворение, породено от удоволствието да знам, че ще бъда усмивка, спотайваща се в ъглите на устните му, през целия намръщен понеделник. "Няма такова приятно чувство да знаеш, че си причината за нечия усмивка и радост.Текста е много приятен.И поставяш добър въпрос...дали някога ще се науча.....дали ще се научим да правим тези първосигнални идеи , които ни идват или просто ще изберем по лесният начин...!Поздравления за разказа, дано по честно ни радваш.

    ОтговорИзтриване
  6. Точно това нетърпеливо усещане, по-скоро желание много добре го разбирам. Странно е, че след толкова много влюбвания и заричания "никога повече" все идва точно този момент, когато си въодушевен и нямаш търпение да чуеш гласа, да събудиш любимия човек, надявайки се че той ще ти се зарадва въпреки, че е толкова рано. Аз лично си казвам, че не съм се научила да спя още един час или два. Когато емоциите са твърде силни и бушуват в душата ми някак си не мога да се успокоя и да заспя.

    ОтговорИзтриване
  7. Трябва да правим това, което искаме без да се питаме как би реагирал.Със сигурност по-добрият вариант е като действаме пък каквото стане.Може да се поставим на негово място и да се питаме ние какво искаме да сторят за нас.Именно подобни изненади сплотяват още повече една връзка.Наистина страха, но разочарование е огромен и може би това ни спира.Но не може все така да бъде. Хубаво пишеш имаш стил на изказване.Да бъдем причината за нечия усмивка е чудесно чувство.Не бива да го изпускаме само заради някакъв си страх, ами ако и от другата страна си казват същото.

    ОтговорИзтриване
  8. Понякога просто трябва да действаме без да мислим.Ние бихме се зарадвали на подобно събуждане нали.Пишеш красиво.

    ОтговорИзтриване
  9. С почти година закъснение отговарям (дано и човекът, към когото е предназначен отговора да го прочене, без да се засегне прекалено от закъснението) :D Пазя се от ласкателства, но твоите са много умели! Благодаря ти за хубавите думи, за това, че четеш и моите писаници намират отзвук в теб! Изпращам ти най-топлата си прегръдка (:

    ОтговорИзтриване