сряда, 29 февруари 2012 г.

Снощи сънувах - беше толкова живо, многообразно, съвършено ужасяващо и всепоглъщащо изживяване, че не запомних с яснота нито един образ. Отдадеността ми е присъща, дори в кошмарите. Сега би трябвало да се разтревожа, защото опитът ми показва, че макар да са изключително редки, сълзите ми насън намират начин да се проявят и наяве. Най-удобно ми е обаче да го отдам на, обзелата ме, предуниверситетска треска и да забравя. Няма да позволя на собствените си демони да играят по правила различни от моите, не и когато съм толкова цяла и удовлетворена от сегашното си положение.

5 коментара:

  1. Смятам, че суеверията и лошите предчувствия, включително сънища те застигат само, ако им отдадеш внимание...

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също имам често много реалистични сънища, но добро или лошо в реалния свят всичко си зависи от нас :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е, за щастие не съм суеверна и рядко се връзвам на лошите си предчувствия, но това не пречи да си сънувам съвсем автентични апокалипсиси :D

    ОтговорИзтриване
  4. сънищата ни подсказват много неща, за съжаление малко могат да ги разтълкуват в истинския смисъл

    ОтговорИзтриване
  5. Сънищата са просто брауново движение на мисли и образи.
    ...не им обръщай внимание ... освен ако не са мокри :)
    Блогът ти е впечатляващ!
    Поздравления!
    ...не знам само що така внезапно спира на 29 Февруари...
    ...очакваме продължение де ...
    Димитър - вече твой заклет фен :)
    teacup@abv.bg

    ОтговорИзтриване