петък, 17 февруари 2012 г.

Един приятно загрижен човек ми каза да спра тичането в студа, защото мога да се нараня, без да усетя. Ха, но това отдавна съм го минала! На мен не ми трябва лед, за да притъпя усещанията от раните си - душевни или физически. Толкова често съм ги преживявала, толкова много сама съм си причинявала волно и неволно...за какво въобще ми говориш?! Аз съм виртуоз, а светът на възприятие без реално осезание е моят шедьовър. Снижила съм чувствителността си под критичния минимум и това е най-висшата форма на инстинкта за самосъхранение, която мога да достигна.
Истината е, че отвъд някои предели има само равнодушие, което не искам да променям. Прав е бил любимият ми инквизитор като казва, че болката те прави способен да изпитваш съпричастност единствено към себе си.   

2 коментара:

  1. Даа, и аз се стремя към равнодушие, което да притъпи душевната болка, но колкото и горчив опит да имам още не съм го постигнала...

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък съм доста напреднала в равнодушието, явно ми е скрит талант (;

    ОтговорИзтриване