понеделник, 18 април 2011 г.

Разказ за безсънните нощи на един професионален мечтател

Вятърът се плъзна безшумно по копринената завеса на отворения прозорец. Погали лицето ми с ледения си дъх, а аз не усетих. Прошепна ми нежно думи потайни, но аз не разбрах.
Не чувствах и не виждах нищо, защото исках само теб. Чакаха те косите ми с дъх на орхидея - търсещи твоите пръсти да се сплетат в тях, тръпнеха нетърпеливо устните ми с цвят на пролетна роза - копнеещи да влееш страстта си в тях, чакаше те гладката ми кожа - жадна за  допира ти.
Чаках те, будна и неспокойна, докато всички спят. Звездите влизаха през прозореца ми - самотно отворен в студената нощ. Мракът и тишаната владееха всичко и само тихият повей, безочливо дързък, дразнеше слуха ми, бленуващ за твоя глас.
Чаках те, търсих те, исках те, там на прозореца през цялата нощ. Вятърът развяваше косите ми, но мислите за теб не можа да отвее. Да ги вземе в студените си ръце и да ги отнесе. Чаках, а ти не дойде.
Утрото се огледа в капки роса, скрити в миглите ми. Студени и горчиви, пълни с несбъднатост. Устните ми са посинели от студ и напразни копнежи....утре ще спя на затворен прозорец!

4 коментара:

  1. Добре, добре, усещам прогрес и промяна всеки път! ^^
    Чакам "кралят" да се изкаже! :-D

    /И, "btw", пак ми трябваш в скайп, ама по-късно днес. ;-)/

    ОтговорИзтриване
  2. Нали знаеш, красива принцесо (защото кралица ми звучи твърде сериозно ;P), че като се сгромолясаш на земята единствената приемлива възможност е отново да започнеш да се издигаш към облаците. :D ;)
    Иначе и аз чакам включване от нашия многообичан и уважан крал. ^^ :D

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, ти няма нужда да му се подмазваш... ;-) само аз се правя тук на интересна, че ми е залипсвал и се чудя да го бия ли, да му се радвам ли като се сети да ме удостои с аудиенция... При всички случаи - за тоя бой, дето ми го е обещал в моя блог - не смятам да се дам току-така без да се посбия и аз! ^^ *devilish sly smile*

    /Иначе за падането и издигането - ясно... Аз за писането ти говорех, пък там падания до сега не бях видяла... но да не се повтарям! ;-) И горното го изтрий, че имах една грешка! :-)/

    ОтговорИзтриване