вторник, 12 април 2011 г.

Просто един ден




Честит рожден ден на мен. Да съм жива и здрава, само това ще си поискам, повече не ми трябва. Останалото нека ми го пожелават другите и моята зеленоока принцеса. Аз ще се старая да го сбъдвам. 
Днес ми се въртяха в главата едни задълбочени разсъждения относно възраст и предразсъдъци, усещане за несъществуваща промяна и изменчивия ход на времето, които биха били съвсем на място в тази публикация, но ще си ги спестя.
Защото днес е моят ден - пролетен, априлски, ту приказно слънчев, изпъстрен с галещи лъчи, ту мрачен и навъсен, покрит с буресносни облаци и капки дъжд, приличащи на сълзи. Идеално описващ ме, мен и цялата ми противоречива същност. Днес е моят ден, един от многото, радостно споделени и все пак изцяло принадлежащ ми.


4 коментара:

  1. Честит рожден ден! Ама на видна дата си се родила, затова ти пожелавам да видиш всичките си мечти в полет! Усмихнат празник!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за красивото пожелание, ВеСеЛиНа. Отправям ти най-красивата си и слънчева усмивка. ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден! Желая ти много поводи за усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  4. Е, явно моето пожелание не го искаш... Няма те У скайп! :-D And don't call me "f*ckin' princess"! :-Pp ;-)

    ОтговорИзтриване