петък, 19 февруари 2010 г.

Ех, тази AnnaTeo

Реших да напиша няколко реда за AnnaTeo :D , най-малкото защото тя изрично ме помоли да не го правя ! От друга страна ме познава достатъчно добре, за да знае, че най-сигурния начин да направя нещо е някой да ми го забрани :D:D:D
Хмм отклоних се от темата....въпросния индивид е именуван Ив и  удостоява Земята с присъствието си от 15 годинки. Освен това учи във ФЕГ, а по странни и необясними случайности е в 9 "в" клас, което означава, че искаме или не 5 години(вече останаха "само" 4) ще се ограмотяваме с трудната френска граматика заедно. 
При първите си срещи и впечатления с нея, човек би останал с впечатлението, че въпросното същество разполага с неограничен умствен капацитет,  който за съжаление е доста еднопосочен. М'да трудно може да разговаряте за нещо различно от фотография (която доста и се отдава) и разни електронни джаджи. На всичкото отгоре е адски директна, а саркастичните и наклонности минават от шеговити подмятания до чисто и неподправено заяждане. Страхотен индивидуалист и емоционален обект :D
За повечето хора, това си е предостатъчно да спазват дистанция, за мен също беше.....НО има едно огромно "НО", по стечение на непредвидени обстоятелства ми се наложи да прекарам доста време и да преживея страхотни приключения с въпросния Ендивид. М'да и тази шемет тотално преобърна впечатленията, с които бях останала от контактите си с нея. Оказа се, че зад маската на "вечния заядливец" се крие един страхотен и всеотдаен приятел, които е готов винаги да се отзове, когато имаш нужда от помощта му, които прелива от идеи и винаги може да даде добър съвет. На всичкото отгоре се оказа, че има и чувство за хумор и върл купонджийски дух. Освен това е сууупер готина мацка, която докато възторжено спори с теб за някоя книга или те информира за току-що появила се електронна мултифункционална джаджа, може да омае най-големия сладур в компанията.
Благодарение на нея  научих, че ако не прибързваш с отрицателните оценки, само защото началото на взаимоотношенията е било кофти, а си направиш труда да опознаеш човека може да останеш приятно изненадан, а и да сдобиеш с невероятен приятел/ка. Пробвайте, при мен подейства ;]]]

Няма коментари:

Публикуване на коментар