петък, 26 февруари 2010 г.

Fallen angel

Хах "fallen angel", въобще не се връзвам с представата за "angel", но пък наистина се чувстам "fallen", така че заглавието е подходящо. Ако ви се четат самосъжаления и песимистични прогнози на точното място сте.
Мръъъън. Петък е. По принцип обичам петъците, ноо този е уникално гаден. М'да откъде за започна..... първо със свито сърце установих, че в неделя трябва да подам документи за прослушването, и на 6-ти март да се явя. Ще кажа само една-единствена дума - УЖАС.
Утре ще направя един jogging преди да съм откачила тотално. По този повод съм леееко разочарована от липсата на желаещи да се включат в това разтоварващо занимание. Така де, защо по дяволите се извъдихте такива мързели?! Накрая ще приложа методите на Роня, по един смс на всички....ии ако някой се осмели-специални бонуси :D В краен случай утре ще съм на принципа слушалки-on, свят-off.
 Явно цялата паника, съпътстваща прословутото ми явяване, най-накрая успя да ме докара до самотно-нацупено-депресирано настроение. :D:D М'дам с AnnaTeo сме на една вълна. Таа установих, че ме е налегнала самота (уаууу как прозвуча). Липсват ми някои хора(и зелени човечета)....! М'дам липсва ми jogging-a, безкрайните спорове и дискусии, смеха, безцелното размотаване. Няма смисъл да продължавам. Както никога ми е пределно ясно какво искам и както никога не зависи от мен. Хахаха  не е ли парадоксално? Най-сетне съм наясно със себе си, ноо нищо ама абсолютно нищо не мога да променя. Не че знаете за какво става въпрос.....всъщност има вероятност един от 25-те индивида, четящи блога ми, да вземе да прочете тези глупости и да спре да се инати!
Най-накрая с AnnaTeo имаме нормална снимка заедно ^___^
<333

П.с За разлика от днес, четвъртъка беше изумителен  ден !!!
                                                                                                                                                                           
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар