вторник, 21 септември 2010 г.

Модерно?!

Явно е модерно да си повърхностен, безпринципен или най-добрия случай инертен. Явно на никого не му трябват мислещи и способни личности. Пази Боже да си позволиш да изградиш собствен стил, да бъдеш авангарден или как беше думата...различен. Далеч съм от мисълта, че с тези разсъждения "откривам топлата вода", наясно съм как нищо няма да се промени, след като ги напиша и това ще е просто поредната "наливка" в интернет. Просто ми омръзна. Писна ми да плувам в море от невежество и още по-зле, задоволство от невежеството. Отегчена съм до болка да се блъскам в стени от тесногръдие. Ето няколко простички принципа, изграждащи характера ми, за които нямам никакво намерение да се извинявам, още по-малко смятам да променям, така че прочетете ги, татуирайте си ги някъде или ако не ви изнасят просто не ми губете времето с присъствието си (да! да! знам колко грубо и самовлюбено прозвуча).


*  Истината си е истина и това, че не ти е приятно да я чуеш не я променя. Фактът, че не ти е приятно да я чуеш не означава, че аз ще я премълчавам.


* Има огромна разлика между заяждане и критика. Обикновено мога да се обоснова, когато твърдя, че нещо не е както трябва. Твой проблем как ще го изтълкуваш.


* Аз съм перфекционист с главно "П", защото когато се заема с нещо винаги стигам докрай. Защото знам колко важни са детайлите, защото давам най-доброто от себе си и съм наясно кога мога повече. Защото не щадя усилията си и не съм лишена от самокритичност. Какво лошо има в това?


* Амбициозна съм, винаги се целя високо. Да, често падам, но това не пречи, когато се изправя да следвам целите и мечтите си с още повече хъс и желание.


* "Обичам те" има смисъл за мен. Никога не го използвам като "добър ден" ,  тези две простички думи са синоними на "вярвам ти", "разбирам те", "можеш да разчиташ на мен", "не мога да направя компромис с идеалите, мечтите и принципите си, но ти си всичко за мен въпреки тях". Казвам "обичам те" твърде рядко, да защото влагам безкрайно много не само днес, утре или докато си ми нужен...винаги.


* Аз съм 100 - процентов песимист, това не означава, че не мечтая и не правя всичко по силите си, за да реализирам мечтите си.


* Обожавам френския език!


* Аз съм противоречива, инатлива, досадно принципна ....и въпреки това винаги съм готова да посрещна промяната. Да се развивам и да възприемам различни гледни точки.


Аз съм това и още 100000 неща, но ако някое от гореизброените ме прави "хейтър" , "сухар" или "безчувствена", то с удоволствие ще приема подобна квафиликация.  Скъпи посредствени и ограничени хора, никога няма да се уморя да бъда "пурпурна нишка на бяло платно"!

3 коментара:

  1. Същото, което и мен постоянно ме изнервя като стане дума за "хейтър"-стване... Но говорих вече за това в блога си! Мдааа... вижданията ни са доооста сходни! :-)))

    ОтговорИзтриване
  2. Слава на теб и на всички със сходни виждания по въпроса за "хейтването", защото без такива като теб/нас нещата са леееко отчайващи. ;]

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха, номерът е да се научиш да откриваш повече като мен/нас и да не ти пука толкова! ... Споко, те останалите са малоумни простаци и ще си изгният в кофитеее! /Като сме тръгнали да хейтър-стваме!/ :-Ppp :-D (rofl)

    ОтговорИзтриване