неделя, 7 ноември 2010 г.

Est-ce qu'il y a des questions?

Има един особен вид дразнители. Това са, изключително нахалани и проявяващи нездраво любопитство, индивиди. Често са далечни роднини, с които се виждате веднъж на 3-4-5 години и то по настояване на майка ви или позабравени познати. Проблема е, че тези хора направо си умират да запълват мълчанието, след размяна на дежурните любезности и забележки относно времето, с напълно неудачни въпроси. Така де, първо те са последните, с които би ни се искало да ги обсъждаме и второ...въобще не е тяхна работа! Днес се сблъсках с един подобен и реших да си направя мъъничък експеримент, ето как протече разговора ни.
*пропускам общите приказки*

- И как е любовта?
- Екстра!
- В смисъъл???
- Ами как да ти го опиша. Толкова съм влюбена, че направо плувам в море от любовни флуиди и се  дрогирам  със собствените си феромони. Живота ми е като една безкрайна сладникава балада, изпълнена с разходки по пълнолуние, любовни излияния, целувки под звездите, серенади, всичко това гарнирано с най-дивия и горещ секс по схемата 24/7! Направо пърхам от щастие. Други въпроси?
.....Неизвестно защо любопиткото се изчерви и промърмори колко много се радва, че сме се видели. Повече не ме удостои с "приятната си и ненатрапчива" компания. ;]

6 коментара:

  1. Ами да, така се прави! ;-) :-Ррр А аз иначе колко го мразя тоя въпрос с "- И как е любовта?" :-D

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, пък мен никога никой не ме пита такива неща :D Сигурно, защото не могат да допуснат възможността аз и любов да съществуваме в едно изречение xD

    ОтговорИзтриване
  3. Може да не те питат, ноо относно съжителството ти с любовта имам достатъчно наблюдения, за да знам, че не сте толкова несъвместими. :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  4. О, това ще искам да го видя/чуя по-подробно :D Моите лични наблюдения са в посоката на несъвместимостта :D

    ОтговорИзтриване
  5. Наблюденията ти върху самата теб не биха могли да бъдат обективни.

    ОтговорИзтриване
  6. хахха брууутал. аз така казвам на психо-братовчедка си като попита 'какво правят гаджетата?!' (иронизира мен, понеже сама не може да си намери мъжко аверче)

    ОтговорИзтриване