неделя, 12 юни 2011 г.

Made in Bulgaria

Минаха и заминаха абитуриентските вълнения на родната младеж, а по улиците още се разнася аромат на евтини парфюми, взети под наем лимузини и тонове лак за коса. Разбира се, паметните събития от тези незабравими дни са увековечени във фейл...ъъъ фейсбук.
Странно е как успяваме да  проявим цялата си липса на чувство за естетика, байганьовщина и  отрицателно IQ на тези балове. Защо въобще ги наричаме така?!
Откъде-накъде кръчмарските приключения на сбирщина алкохолизирани, едва избутали нЕкое мизерно и никому неизвестно СОУ, плебеи се уреждат със статута на бал? 'Що не вземете да прочетете някоя книжка (каталозите на Avon не се броят за такава), за да разберете, че цирковете на простотията, които нормалните, незавършващи хора са принудени да търпят всяка година, не са балове, а просто циркове на простотията.
Тази година се нагледах. Доволно. Още дълго и предълго време пред очите ми ще се вихрят образите на девойки с телесложение на добре охранен, средностатистически хипопотам, натъпкани в рокли с гол гръб, изпъстрени с поне 48 цвята и сто пъти по толкова  камъни"сваровски". За буклите в прическите и многопластовите гримове няма да говоря, че незнайно как получавам пристъпи на гадене.
Едно обаче е сигурно, за четири години в началното училище, три години прогимназия и пет в гимназията, бъдещите ни адвокати /лекари/ архитекти/ преподаватели /философи и управлящи са се научили да броят до 12! Нещо, заради което със сигурност си заслужава всички дружно да изпищим радостно поне веднъж, да глътнем по едно малко уиски и да се покажем през прозореца на BMW-то на вуйчото на втората братовчедка на майка ни, защото и без това ни го е дал само за един ден.
Най-забавното е, че дори тези с гоооолемите претенции за притежание на малко умствен багаж наводниха всички възможни блогове, форуми, фейсбук-дискусии и прочее инернет пространство с безкрайно  многобройни, дълги и унищожително тъпи постове за рокли, обувки, грим и прически. Нито думичка не се спомена за университет, професия, кариера, бъдеще, но явно всеки пише според приоритетите си.
За щастие "големите събития" минаха и тази година, ако продължи да вали още няколко дни може съвсем да отмие вонята на абитуриенските циркове на простотията....поне до следващия май.




13 коментара:

  1. Надявам се в нито един от примерите си да не визираш конкретни хора, че предчувствам буря! :-D

    ОтговорИзтриване
  2. много чуствено майна и ти сигурно си от тия дето седят и хейтят отстрани. за съжаление поне един оригинален хейт лаф не успя да измислиш. само спамиш блог пространството с празни приказки, които вече всички сме ги изговорили, пренаситили сме се и вече сме забравили. НЕКСТ ПЛИЙЗ.

    ОтговорИзтриване
  3. Виждаш ли? "I told you soooo!" Пък и неблагоразумно допускаш анонимни коментатори! :-D Срам!

    ОтговорИзтриване
  4. но с читатели които не правят разлика между обида и критично мнение не може да се очаква нещо по-оригинално от самия пишещ

    ОтговорИзтриване
  5. Бейби, визирам 99% от абитуриентите и тяхната тотална липса на стил. Ако някой се причислява към тях и се чувства засегнат, сам да си прави изводите.

    Ауу, май съм настъпила някого по болното място. Доообре. Аз, ако съм от "ония хейтващите отстрани", ти явно си от цвета на абитуриенската простотия. Няма ти да изтрия смешните коментарчета, претендиращи да бъдат мнение. Дишайй. Само ще ти кажа, че коментирайки, без дори да си направиш труда да сложиш един никнейм показваш достатъчно явна посредственост. Мисля, че за всички е ясно и преясно кой всъщност не прави разлика между обида и критично мнение. За това, че ме нарече "хейтър" получаваш червена точка, може да си я залепиш на челото на спомен, ако държиш. Освен това ми направи малката услуга да си спестиш неприлично жалките опити за критика, отправена към мен или читателите на блога и върви да пръскаш злоба и комплексарщина другаде. ;)

    ОтговорИзтриване
  6. @Weebs: Аз за споменатите "блогъри" и "професии" говорех! :-D ;-)
    И освен това не мисля, че коментарите на Анонимен са били насочени към мен... аз поне не съм усетила да е така. :-?

    ОтговорИзтриване
  7. Май пак не се разбрахме. Не говоря за никого конкретно и нямам предвид точно определен блог, защото той не е само един и не става въпрос само за блоговете. Освен това, както е написано горе съм го срещала нееднократно и точно заради това съм се подразнила.

    Честно казано, слабо ме вълнуват анонимните коментари, особено когато са явно безсъдържателни като тези. Това, че не ги цензурирам си е мое решение, но може и да го променя, ако започнат да прекаляват.

    ОтговорИзтриване
  8. Ааа, разбрахме си се перфектно и първия път, аз просто държах да се уточня!
    За анонимните и не само анонимни, ами и/или "безсъдържателни" (или глупави, агресивни, просташки... и прочие), коментари пък вече трябва да си си извадила поука от "при мен", а и от "при други хора"! ;-)

    ОтговорИзтриване
  9. Ех, аз трудно си взимам поуки с този мой прословут инат, а за уточня вече окончателно архитектите (даже не зацепих в началото, че и ти си от тях )съм ги споменала, защото ми влизат в представите за "елитни", никаки задни помисли.

    ОтговорИзтриване
  10. Оп, да ти демонстрирам на какъв "цирк на празноглави маймуни" попаднааах! :-D >>> http://www.youtube.com/watch?v=N9w_VJrB2ok&feature=youtu.be
    "Btw", не ти ли приличат на сбирщина поп-фолк фурии... все едно ще има "Мис"-нещо-си? :-D

    ОтговорИзтриване
  11. Иу! За това говоря. Отвратителни са, точно като поп-фолк фурии, а конкурсът сигурно е "Мис плеймейт" :D

    ОтговорИзтриване
  12. "Мис "Виж ме колко дървено се кълча на звук от машина за пуканки"! :-D(rofl)

    ОтговорИзтриване