понеделник, 30 май 2011 г.

Чаша горещо капучино

Днес се събудих с широко отворени очи и чувство, че нещо не е наред. Един бърз поглед към часовника бързо изясни произхода на това усещане - закъснявам с час. По дяволите. Мислено се усмихвам на факта, че това сигурно е 10000-та сутрин, която започвам, пращайки света и хората по дяволите. Днес влагам  по-малко ентусиазъм от друг път.
Докато си правя горещо капучино, пускам издраскания i-pod  на произволно парче. Sweet child of mine. Усмихвам се за втори път.
Сядам на терасата с димяща чаша в ръка, а Аксел Роуз продължава да извива глас в ухото ми. Идилично и лежерно. Стрелките на часовника препускат с бясна скорост и почти чувам как телефонът ми, оставен в кухнята, пронизително звъни.
Вече закъснявам с час и половина. По дяволите. Вдъхвам примамливия аромат на гъста пяна и отпивам поредната топла глътна. Без да бързам. Задържам я в устата си, а после я оставям бавно да се плъзне към гърлото ми, облизвам горещата капка  на устната си и отпивам отново. Час и четиридесет минути....в крайна сметка пука ли му на някого?
На мен определено не.

5 коментара:

  1. Първо:
    Напоследък всички са се побъркали да пишат за капучино... или просто за кафе... Никаква идея откъде така! :-D :-?

    Второ:
    Хората около мен станаха 3-ма (плюс мен - 4-ма), които пишат за това дали, на кого и за какво му пука... Тенденция номер 2.

    Странна работа.

    ОтговорИзтриване
  2. Мда, забелязах, че напоследък капучиното и кафето са актуална тема. Май само ти още не си писала по въпроса...хаха, даже може да направиш нова серия интервюта, посветена на философията да пиеш и да пишеш за кафе или капучино. :D ;)
    Втората тенденция си я обяснявам с някаква странна телепатична блог-вълна, която ни удря отвреме-навреме, един определен кръг от хора ии започваме да пишем за едно и също нещо....както каза, странна работа.

    ОтговорИзтриване
  3. НЕма начин, скъпа, аз кафе не пия! :-D
    А за втората тенденция - не, отново не позна. Първо аз написах едно нещо по тоя повод, но не съм го пуснала още, а след това двама колеги зачекнаха темата в "настроенията" си в скайп (но те не са блогъри), и последна беше ти... Та така.

    ОтговорИзтриване
  4. Всяко нещо по реда си! ;-)

    ОтговорИзтриване