четвъртък, 26 май 2011 г.

Незавърнали се

Оглеждам се и виждам неизразими скръб и покруса, отразени в очите им, а не мога да пророня и една сълза. Защо? Безсърдечно чудовище ли съм станала, или най-после достигнах предела на възприемчивостта си? Онази, бленувана линия, отвъд която няма чувства, болка и загуба. Там няма нищо. Дали моето "аз" се оттегли завинаги на изток от рая, отнасяйки със себе си цялото чистосърдечие и съчувствие, на което съм способна?  Наистина ли стигнах  до там или е поредното измамно чувство на преситеност, когато самонадеяно си въобразявам, че разумът и сърцето ми не могат понесат и капка повече, а миг по-късно над тях се излива порой?     Времето не лекува, само измамно приспива съпротивителните ми сили. Отнася и малкото, което е останало, насаждайки примирение. То е упойка, а не лекарство.
Наситих се на самота, слабост, самоналожено изгнаничество. Сега трябва да потърся промяна.  Трябва да я създам, да я почувствам с всяка клетка на тялото си.  Искам да изрежа всички спомени, които ме измъчват като зашити рани, готови да се отворят при най-малкия намек. Време е да се сбогувам с погребаното минало и да продължа напред. След всичко, което видях и преживях, трябва да тръгна  по нов, различен, неотъпкан път, защото мълчанието не е изход. 
Не ми трябва време, за да преживявам отново кристализирали моменти, замразени във времето, едновременно крехки и плашещи в своята яснота.  Не завръщане ми е нужно, а трансформация. Дали най-сетне съм на прав път?

4 коментара:

  1. Ааа, блудната ми по-малка "сестра"! Малеее, как ще те бия! :-D
    Чакай все пак да прочета какво си ни написала, не да коментирам само ей така!

    ОтговорИзтриване
  2. Прочетох... ама какво да ти кажа. То скоро сама ще си направиш изводи от едни публикации, които чинно си изчакват реда да бъдат пуснати при мен! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Блудна, незавърнала се, изгубена...както и да го кажеш все е вярно. То че съм за бой, за бой съм си, ама смятам да ти се опра да е по-интересно за аудиторията. :D

    ОтговорИзтриване