сряда, 28 юли 2010 г.

Home, sweet home ...

Този пост е абсолютно и изцяло посветен на Ив, която се нуждае от мощно разведряване.

Като начало оповестявам факта, че вече съм вкъщи. Пътешествията ми зад граница приключиха ...поне за лято 2010. Едно подробно и увлекателно описание на всички емоции и приключения би било съвсем уместно, но няма да е сега. Музата ми за писане явно е избягала доста далеч...та, когато се почувствам достатъчно вдъхновена вероятно ще се появи един приличен пост. "Вероятно", но нищо не обещавам, вече не.
Все пак не мога да не спомена, че беше УДИВИТЕЛНО....плажове, яхти, делфини, мимове, спагети, коне, скай - дайвинг, моряци, Даниел и още 10000 неща, които допринесоха за прекрасните дни.  А в момента ...е странно. Някак си още не съм свикнала с мисълта, че свърши, не защото тук няма хора, които да ми липсват. Двадесет дни бях в някаква многоцветна, ярка и бърза фиеста и сега се чувствам странно статична. Ще го отдам на умората и няма да се замислям и да анализирам причините, не и днес. Хубавото на многото пътувания е, че не ти остава време за дълги размишления, просто действаш, "улавяш момента" без предубеждения, скачаш без парашут и не ти пука за липсата на такъв. За такива моменти си струва ....всичко.

П.П. Аподисменти за Ив, която е на път да "улови момента" (sun)
П.П.2 Утре ...царевица! <3 :D

2 коментара:

  1. Напълно съм съгласна с това, което си написала, че "Хубавото на многото пътувания е, че не ти остава време за дълги размишления, просто действаш, "улавяш момента" без предубеждения, скачаш без парашут и не ти пука за липсата на такъв. За такива моменти си струва ....всичко." точно заради тези моменти човек трябва да живее и колкото повече пътува и научава толкова по щастлив е даден човек, иначе в тези мисли и филми които сами се хвърляме разваляме цялостната картина на това, че сме живи и всичко зависи от нас самите.

    ОтговорИзтриване
  2. Хейй! Отново си решила да ме зарадваш с някой от коментарите си :) Виждам, че споделяш мнението ми за пътуванията и ползата от тях, съвсем скоро ми предстои едно далечно и значимо пътешествие...направо животопроменящо! Смятам да споделя опит и емоции от него тук и отново ще очаквам с нетърпение твоето мнение по въпроса :P

    ОтговорИзтриване