неделя, 4 юли 2010 г.

Пак се завръщам... :D

Шаляляля-ляля....пак съм тук. Ив а.к.а  АннаТео ме вдъхнови да напиша по няколко реда за месеците, в които лишавах интернет пространството от моите глупости. Хмм, като си прочетох предишните постове се отчаях ....просто защото са уникааално тъпи, така че евала на 40-те човека, които ги четяха редовно. :D
Май месец си беше доста ..хм..странен месец. Да започнем с училище, изпращане на 12-ти клас, снимки, спортни празници. Голямата сграда на Вачковския манастир сиреч Френската гимназия в град Пловдив опустя откакто "отлетяха"  моите любимци от випуск 2010....много ще ми липсват Вики, Ицо, Иван, Тео, Дено ....ии т.н. Ето няколко снимки от изпращането :



Слънчасахме, но чинно си стоим на местата :D

и ни хвана здраво лиготията...

знаменосците...които са доста по-добри от сегашните :D

сладурите ^^

и това бтв са нашите гълъби...

Водещите...

И мажоретките... Петя <3333

Няма как да не спомена и концета на AC/DC, който несъмнено е най-страхотното ми преживяване за лято 2010. Това беше едно ....всъщност няма думи, които да го опишат и ако случайно някой от 60-те хиляди на стадиона прочете това, да се чувства поздравен с
http://www.youtube.com/watch?v=2Qxhc57u9ss !


Юни ...юни продължи с един истински музикален ураган! Сигурно се сещате, че говоря за Сони Сфиър...."ехаааа" напълно описва впечатленията ми от онези два дни. Да си призная на Металика не им се радвах особено, пък и не ги гледам за пръв път, а и не са ми любима група по принцип....нооо Мегадет и Слеър ми изпълниха сърцето, душата, ушите и главата! То и заради тях отидох, но това е друга тема. Да не пропусна да спомена Рамщайн на втория  ден, но сякаш и те в Германия ме радваха повече. Тук трябва да отбележа, че точно преди с Калин и компания да се появим с гръм и трясък на стадиона, срещнах И....е да, отиваш на концерт, а то какво става накрая :D Тук едно подробно описание на горещите и студени вълни, които ме обляха като се появи това русокосо, дългокосо същество би било съвсем намясто. Още по-добре би стояло и едно описание на нощта след първите концерти, която прекарах с него...и преди да започнете да се подхилквате ще кажа, че беше една дъълга разходка по брега на Ариана. Тези влюбено - сладникави излияния не са ми по вкуса, ама никак....затова ще спра дотук, а така или иначе най-хубавите моменти се преживяват и помнят, но си остават трудни за описване! Та след тези два дни съм яко на гребена на вълната ....главно заради И., накрая ще взема да харесвам и София...нали напоследък съм и чест посетител ... :D


Толкова засега..."пътеписи" от пътешествията ми очаквайте най-рано през семтември :D, а ако някой се интересува какви ги върша из Европа, може да хвърля по един поглед на моя twitter
http://twitter.com/__Alister__



П.П. Утре се завръщам в Пловдив ....за да хапнем с Ив по една царевица и да обсъдим флорофилите с Жаки <333
П.П.2 Три пъти "Ураааа" за националният ни отбор по волейбол !!! Истински лъвове!
П.П.3 И да, аз съм за Холандия на Световното по футбол ....:D





2 коментара:

  1. Обидена съм за "най-якия момент от лят 2010". Чакай да мине лагера и тогава!!! Ооо и царевица рлз!

    ОтговорИзтриване
  2. Дам, права си...най-яките моменти са с теб по време на нашите странствания :D АС/DC минават в графа "най-якия концерт от лято 2010" ^^

    ОтговорИзтриване