четвъртък, 9 юни 2011 г.

No more

Няма да ти посветя нито ред. Никога повече.  Ще те прогоня от мислите и сънищата, ще изтрия усмивката ти от спомените си. Безжалостно ще изрежа всяко парченце от кожата си, помнещо твоя допир, твоята нежност. Ще те забравя... този път окончателно.
Ще те заличавам, разкъсвам, унищожавам в съзнанието, приютило образа ти, докато не изчезнеш напълно.  
Не заслужаваш да те помня. Не си достоен за това, не си достоен за мен, любовта, уважението, дори за омраза ми. Безразличието най-много ти отива. Най-добре би било за всички. Най-удобно, най-лесно, най-безболезнено.
Все е "най". Някога ти беше единствената превъзходна степен, от която се нуждаех. Някога. Преди да загубиш себе си, преди да загубиш мен. А  може би беше обратно, но има ли значение кое първо си отиде, като скоро ще забравя и това?  Така искам, така ми харесва. Реших, да те забравя, да те залича, да те унижоща. Реших да си отида, отнасяйки сърцето ти, заключено в бижутерийна кутийка, от онези, които никога не използваш, но и не искаш да изхвърлиш, а накрая забравяш къде си я сложил. Губиш я. Забравяш. Този път окончателно.

4 коментара:

  1. "Ще" е чудесна дума, най-вече когато се превърне в "Е". Аз още се боря с моите "Ще"-та. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм много добра в това заличаване и забравяне... Просто съм се специализирала. Сега няма да ти изреждам всички "мои" реплики в твоята публикация, но ще посоча само една, която си е просто цитат на мен едно към едно (дори мисля, че мога да си го открия в по-стари мои публикации):
    "Така искам, така ми харесва."

    ОтговорИзтриване
  3. ВеСеЛиНа, борбата "ще"-то да се превърне в "е" винаги ще я има, винаги ще е трудна и често несправедлива, но човек никога не трябва да губи надежда, нали? :)

    Baby, сега да не помислиш, че те плагиатствам. "Твоите реплики", не са използвани умишлено, защото са "твои" и в интерес на истината, нямаше да ги публикувам по този начин, ако виждах толкова очеизвадна еднаквост. Явно отдавна не съм препочитала блога ти, може скоро да го направя. Не се сещам за коя публикация става въпрос, но аз наистина "така искам" и "така ми харесва", затова и съм го написала по този начин. Няма никакви отпратки и копирания.

    ОтговорИзтриване
  4. Еее, хаха, моля ти се, нЕмаше нужда, нали се разбрахме! ;-)

    ОтговорИзтриване