понеделник, 8 ноември 2010 г.

I miss you !

Възможно ли е да изпитвам толкова силен копнеж да видя някого. Да съм готова да зарежа всичко и всички, да пропътувам хиляди километри просто да за да те прегърна и да поговорим. Постоянно да мисля как си, къде си, какво правиш в момента, да се усмихвам на отдавна забравени наши шеги. Дали и аз съм се настанила в мислите ти, както ти в моите? Трудно бих си го представила. Влудяващо е да искам да съм с теб, при теб, във всеки момент съм да готова просто да замина и без да се замислям за последствията, повярвай ми, едва ли бих се върнала. Ироничното е, че знам колко много време ще  мине преди тази наша дългоочаквана среща и колко много неща могат да се променят...ако и ти знаеше сигурно щеше да щеше да изпаднеш в отчаяние и тъга. Липсваш по дяволите, липсваш ми безкрайно много!  



* Моля, не си правете грешни изводи от написаното, въпреки сантиментално - сълзливия изказ, няма нищо, ама нищо общо с някоя "загубена любов" или трагична раздяла. Всъщност написаното е посветено на най-страхотното момиче, което познавам.

4 коментара:

  1. Знам, че е за момиче и без да ми казваш! При мен е същото, но с 2 приятелки, а като добавим и някои, които дори са в България и пак са ми далеч... :-/
    Все едно, виж и Йоана от Flashing Lights е писала на същата тема... явно е повсеместна епидемията! :-Х
    А песента си е страхотна отвсякъде, няма какво да ти казвам, че ми е от любимите! ;-) :-*

    ОтговорИзтриване
  2. Като четях и си мислех коментара ми да започне с нещо от вида на "В случай, че не става дума за някоя загубена любов..", но ти си си го написала, така че ми отне малко ото удоволствието. Но! Това непрекъснато мислене за някой и гадното желание да си около него и да се смеете заедно на шегите и глупостите, които приказвате и това да знаеш, че скоро няма да го видиш е точно нещото, поради което ме обвинявате, че съм вманиячена в някой. И за да не направя този глупав коментар само за мен, не знам защо но се сетих за Христо докато го четях, човека за който непрекъснато ми приказваш, а дори не го познавам xD

    ОтговорИзтриване
  3. нима това момиче, колкото и страхотно да е, би могло да те накара да направиш всичко това?

    ОтговорИзтриване
  4. Първо да се извиня за късния си отговор, но пък чак сега видях последния коментар, така че... Но за да караме по същество, бих направила всичко гореспоменато за момичето, на което е посветена публикацията. Не защото тя ще ме накара или провокира да го направя, а защото е толкова неописуемо важен човек за мен....

    ОтговорИзтриване