понеделник, 28 март 2011 г.

"Онези"

Аз съм от онези момичета, които си тръгват, без да се сбогуват. От онези, които не се боят да скитат сами нощем, от онези, които напускат убежището на тихите пристанища, защото само в бурите се чувстват живи. 
Не, ти не познаваш такива, само си чувал от твой приятел или друг приятел на приятеля, че съществуват. Като сирени - примамващи, силни, опасни. Като горски нимфи - волни и потайни. Може да ги видиш, облечени в приказни светлини, пищни, богати, неземно красиви, а друг път - прашни, окървавени, уморени, но никога, никога няма да ги зърнеш дори за миг, пречупени или сломени.
Ти тръгваш на път, търсейки ги, но тайно в душата си, дълбоко в сърцето си, се боиш. Надяваш се да са само легенда, молиш се търсенето ти да остане безрезултатно, защото знаеш. Знаеш, че когато ги срещнеш вече нищо няма да е същото и  никога не би могло да бъде. Знаеш, че ще се покориш на силата им, волята ти ще се пречупи пред блясъка им, душата ще ти измени, когато се слее с тяхната.
Знаеш, че ако веднъж ги последваш по стръмния им път над бездната, ти пръв ще се сгромолясаш в нея. Сърцето ти ще остане в техните ръце, когато един ден те напуснат внезапно и не се обадят повече, а душата ти ще се скита самотна и незряща, ослепена от техния огън.
Аз съм от онези момичета, които ти търсиш, но се боиш да намериш. От онези, които не можеш, а и не знаеш как да обичаш, но си безсилен да мразиш. Аз съм от тях и друга не искам да бъда.

6 коментара:

  1. Честит нов облик, много му се радвам! Време ти беше за промяна, а? Но най-много се радвам, че ще те чета най-сетне черно на бяло... Край на окьоравяването! :-D За другото се надявам да те видя в скайп, че да не се издавам тук чак толкоз! ;-) Довечера ще си пробвам късмета! :-Рр

    Поздрави и целувки!

    П.П.: Обвиняваше ме мен, че ме нямало... а ти сама не се "вясваше"!

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си една от "онези", на които другите безрезултатно се опитват да приличат. Остани си така, да си от "другите" е много по-лесно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Тя, Надинка го е написала чудесно, няма какво да добавя! Поздрав за новата ти визия и за изключително добрите текстове!

    ОтговорИзтриване
  4. @Baby, моя прелестна шапкарке, крайно време беше за промяна, просто чаках да изскочи нещо, което най-добре да пасва на блога ;) За "другото" ми стана много интресно, а и да оставим всичко настрана, направо копнея да си поговорим, че не сме го правили от цяла вечност.

    @Nadinka, отскоро коментираш в блога ми, а вече не знам как да ти отговарям, благодаря за хубавите думи, наистина много ме радваш с коментарите си ^^ :)

    @ВeСеЛиНа, на теб ти изпращам хиляди усмивки :) Относно текстовете, все още не могат да се сравняват с твоя страхотен стил на писане, но се старая да ги подобрявам качествено. :p

    ОтговорИзтриване
  5. Йони пишеш невероятно! Описваш една истинска история, в която са събрани много чувства и емоции, които прехвърляш на читателите. Много се гордея с красивите думи,с които разказваш :* Трябва обаче да ми обещаеш, че като станеш световно известен режисьор (за което не се и съмнявам) и Джони Деп участва в твои филми, да ме запознаеш с него. :P
    //Моnique//

    ОтговорИзтриване
  6. Мони, безмълвна съм...просто не знам какво да кажа. Адски поласкана съм, по-хубава похвала не съм получавала. Щастлива съм, че съм успяла да напиша нещо, което да се хареса на толкова готин и мил, и...прекрасен човек! За Джони не се притеснявай, ти ще си първата, с която ще го запозная! :D :P ^^
    *целувки и прегръдки, и безброй слънца*

    ОтговорИзтриване