понеделник, 23 януари 2012 г.

Как ще ми обясните това?

За пръв път от много време реших да напиша няколко коментара тук-там. Прочетох неща, които ми харесаха, такива, които ме развълнуваха така, както рядко ми се случва напоследък, от други пък ме досмеша, защото бяха толкова очарователно наивни. Причината не е важна, реших да напомня за читателското си съществуване, но знаете ли какво ми се случи? Всеки път когато кликвах върху заветното "изпрати"  страницата блокираше или коментарът мистериозно изчезваше, или връзката ми с интернет прекъсваше, веднъж дори послушният ми лаптоп, който никога не своеволничи, реши да се самоизключи! Не, не се шегувам. Опитах по няколко пъти с всички блогове, които следя и резултатът беше един и същ.  
Не знам как бихте го изтълкували вие, скъпи блогъри, но явно Висшата сила ми казва да си танцувам в сенките и да не се обаждам много-много...  

Няма коментари:

Публикуване на коментар