четвъртък, 4 март 2010 г.

Драсканици

Ля-ля-ля. Обещах да съм добър блогър, е да ама те добрите блогъри постват смислени, интересни и в някои случаи полезни нещица. М'да, а аз само глупости пиша и леки намеци към разни хора, ноо те така или иначе не дават никакви признаци на разбиране, та не виждам особен смисъл в цялата тази работа. Хах мноого оптимистично и жизнерадостно започвам, нали? И да, не съм настроение да ви убеждавам колко са готини малките човечета, населяващи мизерната ни планетка, колко е хубаво и прекрасно всичко.Ако не ви се чете поредния безкрайно дълъг пост, пропит с неприязън към света, спокойно може да лишите блога ми от присъствието си, в горния десен ъгъл има едно х-че кликнете веднъж и Alisterplace ще е на безопасно разстояние от вас. Приятен ден, да сте живи и здрави и се чувствайте поздравени с  Apocalyptica-I don't care.
Таа за тези, които още не са отказали от четенето смятам да драсна няколко реда за последните дни. Всъщност отдавна трябваше да го направя, ноо не разпологах с много свободно време.

Първи март- Честита Баба Марта на всички! Един страхотен ден започнал с една ободряваща разходка с Аннатеовчето! Беше суупер готино, изпълнено с лиготия, смях...абе бях с Ив. Няма какво повече да кажа, каквото имам да казвам за тази мацка съм казала, а истинските чувства се показват, така че смятам да спра дотук. АннаТео рулз! <333

Втори март- Уааууу какъв ден! Моето любимо френско кроасанче т.е. Ева . Абе такива ги сътворихме, че не е за разказване. Отдавна не се бях изчервявала така :D М'да освен това се запознах с красивия дългокос инидивид, с който от две години сме в една смяна и така и не бяхме разменили нито дума (rofl). Ноо това, че съм се запознала с някого нищо ама съвсем нищо не означава, просто едно красиво мъжко същество в даскалото ми. Точка по въпроса и не, Иво, няма нищо общо с изчервяването ми.

Трети март- Ооо да! Уникалният ден! Беше страхотно, изумително, невероятно готино. Каквото и да напиша ще прозвучи глупаво и излишно, така че ще кажа само, че Асеновград както винаги рулира иии безброй мечки за всички, които бяха там. <3333

А за днес просто нямам какво да кажа освен .....не ми пукааа! Писна от всичките тъпи, неизяснени  отношения. Мдаа много мога да напиша,но АннаТео както винаги беше точна така че , ето изказването, което изцяло припокрива моето мнение:
[9:47:47 PM] AnnaTeo каза:егати


[9:47:52 PM] AnnaTeo каза: тъпите

[9:47:54 PM] AnnaTeo каза: лицемерни

[9:47:57 PM] AnnaTeo каза: копеленца
 
М'дам нямате си и понятие колко сте жалки.  Не че мен ме интересува. Споменах ли, че не ми пука? Прав ви път, крив завой. Не че като го прочетете въобще ще схванете за какво ви говоря. Както и да е, продължавайте да си живуркате по своя уникално егоистичен и лицемерен маниер, мноого ви се отдава. Why? Because I don't CARE ! Fuck off! Have a nice day _І_

Няма коментари:

Публикуване на коментар